Alla inlägg under december 2008

Av Lotta Nilsson - 31 december 2008 13:59

2oo9 here we come!


till att börja med ber jag om ursäkt för den sena uppdateringen. Jag bor nämligen varannan vecka hos mina föräldrar och hemma hos mamma har vi inget internet.


Jag tycker iaf att det ska bli härligt med ett nytt år. 2008 var väl inte direkt ngn höjdare för mig. Hade vissa roligheter men mer tråkigtheter skulle jag tro. Hoppas att nästa år blir roligare:) Ikväll vet jag däremot att jag kmr ha kul! Jag har bjudit hem Helga,Malin, Nisse och Tina hem till mig och jag ska bjuda dessa på god mat och efterätt. När vi känner att vi har moffat klart och känner oss fina och uppiffade drar vi oss vidare till en fest och hänger där till klockslaget då vi troligtvis är nere på stan och torget som alla andra i vår ålder.

Hoppas alla ni läsare oxå får en rolig kväll nu ska jag ta lite kaffe och vila upp mig!


Ses nästa  år!

Av Lotta Nilsson - 25 december 2008 18:40

Att vara 17 är väl hemskt?! usch ingenting positivt när man vill gå ut på juldagen. Har precis gjort iordning min bror,syster och kusin för de ska ut på safiren och man blir ju inte lite sugen själv? nejnej inte alls.  menmen ett halvår kvar sen är jag med!


jag har iaf blivigt ibjuden av min kusin jossan till hennes inflyttningsfest ngn gång i februari:) det blir ng kul förutom att hela sällskapet kmr vara 20+ men det fixar sig;)


Idag har vi firat jul med de på pappas sida.. jag var ganska trött så först var det lite jobbigt men när syskonen tagit några snapsar blev det riktigt roande;) haha. nu har alla gått hem och det är bara jag och pappa kvar.. förlåt för min negativa inställning men mina smärtstillande tabletter är slut och jag är lite grinig.


Later.

Av Lotta Nilsson - 24 december 2008 00:22

allesammans! Hoppas att ni alla har haft en kanonjul, för det har jag haft! För en gång skull hade jag inga som helst förväntningar på julklapparna vilket resulterade i att jag fick kvalité istället för kvanitet som det annars brukar vara.


Ipod touch- från mormor <3

Skullheads hörlurar- Från syster och bror

makeupstoresminkning- från mamma och pappa

Björn Gustafsson ett Livsverk- från mamma

Pengar- från mamma och mormor

vantar- från Tuli och Remi


Åh vilka bra julklappar är sååå lycklig nu:D hade inte alls trott att de skulle bli så bra:)


Se ya! Happy X-mas.

Av Lotta Nilsson - 23 december 2008 14:05

Vår JULSKINKA HAR RYMT! ljuder från brorsans laptop vi är alla barnen hemma här nu hos pappa och vi försöker komma i lite julstämmning:)


Min mormor har tagit över min säng, så jag sover i mammas dubbelsäng och usch det gillade jag inte sov riktigt dåligt och fick ändå kliva upp hyftsat tidigt för att fixa Karin Nilsson hår. Klippning på 3 cm och ljusa slingor i hela håret. Finfint blev det iaf:)

Ngt som irriterar mig är att alla barn inklusive mamma nu har samma ringsignal på mobilen busungarna-tomten jag vill ha en riktig jul.

Det är så roligt när ngns mobil ringer kan man säga..


Förresten..


... luggen åkte igår..

Av Lotta Nilsson - 22 december 2008 12:45

START! härmed startar jag min blogg efter mkt velande fram och tillbaka. Den som gav mig den sista putten var Veronika och jag hoppas att jag gjorde rätt val.


Idag har det inte hänt så mycket hittils. Jag vaknade imorse av att ett blomsterbud stod utanför vår dörr, blommorna var dock inte till mig. Efter 12-slaget droppade Veronika och hennes bror Filip in och Filip skulle bli av med en del hår så här två dagar innan jul. Jag har klippt honom två ggr tidigare så det var inga problem. Däremot som jag sa till veronika att när man klipper dessa tunnar man ur mer hår än vad man tar av på längden! DAMN vad tjockt hår de har! liite avundsjuk..


Snart ska jag kila iväg till Sjukgymnasten för att träna upp mitt korsbandslösa knä. Hoppas det inte blir allt för smärtsamt.

Later.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards