Direktlänk till inlägg 3 februari 2009

Beroende?

Av Lotta Nilsson - 3 februari 2009 14:01

Tanken har slagit mig flera ggr, börjar jag bli beroende av tabletter? Jag går runt och bara väntar tills det gått 5 timmar så jag kan ta två nya tabletter för att dämpa smärtan. Okej nu har det gått fyra timmar då kan jag ta två.

Jag menar det har slagit mig att tänk om jag inte kmr kunna sluta ta tabletterna. Det borde ju inte vara ett problem eftersom det gick bra att sluta när jag hade haft ryggproblemen och gått på samma dos som jag gör nu. Äsch, jag oroar mig säkert bara i onödan:)


Har fått massor utav övningar av AC att göra hemma. Det går riktigt bra, man blir inte särskillt trött av dom men de gör ändå väldig nytta:) Det är som läkarna säger; nu har vi gjort allt vi kan, nu är det upp till dig. Kan ni förstå hur läskigt det kan vara att stå på ett ben i 20 sek?;) Hahaha


Avslutar detta inlägg med att göra lite reklam för min vän Emmelie som har startat upp sin blogg igen, håller tummarna att hon fortsätter. Hon blir förresten myndig på lördag:)



Later

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lotta Nilsson - 17 februari 2009 00:06

JAG BYTER BLOGG!   http://lottamalinmaria.blogg.se/

Av Lotta Nilsson - 16 februari 2009 20:16

Och ni undrar säkert hur jag har spenderat första dagen på sportlovet? Ja ni.. enda nyttiga jag har gjort idag är att ha varit på sjukhuset och tränat, tränat och tränat jag är ju inte direkt anfådd men kört de här basic för knät och sen har jag  umg...

Av Lotta Nilsson - 15 februari 2009 22:56

Jag såg ett program förut som hette Nip/Tuck på ettan och det var ganska bra, påminde lite om dirty sexy money. Det var iaf ett par som hade en bebis och båda var djupt beroende av metafanin(heter det så? är inte så insatt) och det var helt sjukt va...

Av Lotta Nilsson - 15 februari 2009 13:00

Nu är revyn officiellt slut:( tråkigt.. bekvämt men tråkigt Vi hade iaf en kanonkväll igår:) Sista föreställningen var riktigt skoj och det var roligt att se lite busi manuset höhö.Det var tugnt att lämna min kära vän...  Sen efteråt fick jag och mal...

Av Lotta Nilsson - 14 februari 2009 12:09

Nu har jag äntligen skickat in min megastora äckliga uppsats om andra världskriget och atombomberna. Så nu är det gjort nu kan jag inget mer göra. Nu kan jag äntligen börja njuta av sportlovet!   Alla <3 dag idag..  Ja det är som alla säger om ma...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards