Alla inlägg den 11 februari 2009

Av Lotta Nilsson - 11 februari 2009 14:18

Uschuschusch, vi har en megastor uppsats i historian som ska in på fredag, och jag har inte ens börjat! Jag har tryckt in en liten ursäkt i min hjärna att eftersom jag ska åka förbi sjukhuset snart och ta bort mina stygn så var jag tvungen att ta bussen hem till pappa för att ta bussen till sjukhuset, och alla pluggsakerna är hos mamma. Räcker den ursäkten?


Jaja som jag brukar säga; chilla, allt löser sig!Jag åkte hem till Persi igår efter skolan ochHårets resultat hon satte i löshår på mig och jag är riktigt nöjd ska jag säga men måste klippa in det. Tusen tack till henne som orkade stå i ett antal timmar och fixa mitt hår och sen låta mig sova över där. Sen idag hade vi bara 2 lektioner så det var superskönt :) Nu känner jag; ge mig en dos kaffe oxå så kommer jag plugga hela natten, det lär jag behöva. Har iaf lördag att se fram emot. Final på Katrineholmsrevyn och sen fest på Statt:)


Later

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards