Alla inlägg den 5 februari 2009

Av Lotta Nilsson - 5 februari 2009 15:54

Sådär nu är jag tillbaka från min lilla fika med Jw. Maja och Andreas var oxå Jw var så sötmed efter att ha köpt present till Emmelie och var med en stund. Jw köpte juice och en Semla och jag köpte cappucino och en chokladboll. Mumsigt var det. Vi var på Sultans Norr eftersom de har gjort om and we like it. Typiskt Lotta- och Jwsmak;) Vi snackade mycket skit och hade ingen tidspress vilket var väldigt skönt istället för att ne nu måste vi avsluta och gå till bussen. Vi hoppade därefter till åhlens och tänkte, ja vi måste nog slösa liiiiite mer pengar så jag köpte ett fint nagellack i vitt/rosa:) har inga hemma har jag märkt. Haha just det ska hitta en kille åt Jw så om ngn är intresserad av den här supergulliga tjejen så hör av er så fixar vi det;) Haha


Nu ska jag slänga i mig en ny tablett och slänga mig i soffan.

Later

Av Lotta Nilsson - 5 februari 2009 12:23

Idag är jag ledig från skolan. Så efter att Jw har varit och köpt vår present till Emmelie så ska vi dra ner till Sultans och fika and chat. :) så roligt sååå!:D Bilder kmr upp senare.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards