Direktlänk till inlägg 6 februari 2009

Jahapp

Av Lotta Nilsson - 6 februari 2009 06:34

Japp då var det fredag. Fick gå upp 5 imorse bara för att hinna duscha och packa alla grejer som ska över till mamma. Är sjukt stressad över idag. Bussen går om 20 min som ska ta mig till stan för att sedan åka till skolan och ha frisörteknik(jag har inte ens saxarna och allt här) sen ringa min praktik på lunchen angående nästa måndag, för att sen åka och ha historia. Åka hem klockan halv 5, är hemma 5, ska och jobba på revyn till ca 7. Därefter ska pappa komma över med all packning innan mamma drar och jag får besök klockan åtta. Jag har ingen aning om hur jag ska hinna/orka denna dag. Längtar tills ikväll dock:)


Hade bra nu syns vi inte på en vecka! Bye!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lotta Nilsson - 17 februari 2009 00:06

JAG BYTER BLOGG!   http://lottamalinmaria.blogg.se/

Av Lotta Nilsson - 16 februari 2009 20:16

Och ni undrar säkert hur jag har spenderat första dagen på sportlovet? Ja ni.. enda nyttiga jag har gjort idag är att ha varit på sjukhuset och tränat, tränat och tränat jag är ju inte direkt anfådd men kört de här basic för knät och sen har jag  umg...

Av Lotta Nilsson - 15 februari 2009 22:56

Jag såg ett program förut som hette Nip/Tuck på ettan och det var ganska bra, påminde lite om dirty sexy money. Det var iaf ett par som hade en bebis och båda var djupt beroende av metafanin(heter det så? är inte så insatt) och det var helt sjukt va...

Av Lotta Nilsson - 15 februari 2009 13:00

Nu är revyn officiellt slut:( tråkigt.. bekvämt men tråkigt Vi hade iaf en kanonkväll igår:) Sista föreställningen var riktigt skoj och det var roligt att se lite busi manuset höhö.Det var tugnt att lämna min kära vän...  Sen efteråt fick jag och mal...

Av Lotta Nilsson - 14 februari 2009 12:09

Nu har jag äntligen skickat in min megastora äckliga uppsats om andra världskriget och atombomberna. Så nu är det gjort nu kan jag inget mer göra. Nu kan jag äntligen börja njuta av sportlovet!   Alla <3 dag idag..  Ja det är som alla säger om ma...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards