Alla inlägg den 6 januari 2009

Av Lotta Nilsson - 6 januari 2009 16:59

Firade Lina igår! Riktigt roligt var det:) Jag helga och mallan träffades först hemma hos mig och vi slog in "lite" paket och fixade iordning oss inför kvällen. Bjöds även på hemlagad lasagne. Med "lite" paket menar jag då att vi slog in paket i paket i paket till ett JÄTTESTORT paket;) Så stort att vi släpade dit den på en bob ;) Skämt åsido så fick hon fotografering och sminkning av oss tjejer hos Bago. Hon blev jättenöjd så det var bra:)


Hela kvällen blev väldigt lyckad och det är otroligt hur vissa personer kan bli lite roligare när de får lite i sig. Det är ganska sjukt igentligen. Lina bjöd oss på en drink när vi kom oxå riktigt god var den:) äääälska sockerkant;) Hon hade oxå varit lite lurig och gjort ett bildspel med alla som var där som hon satte på i tvrummet. Inte visste jag att hon hade så många plojbildet på mig inte..:P

Kvällen slutade runt halv 2 och Johannes skjutsade hem mig riktigt snällt av honom, var inte så sugen på att gå hela vägen hem själv.


Tack för en kanonkväll.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards