Alla inlägg den 22 januari 2009

Av Lotta Nilsson - 22 januari 2009 13:21

idag är jag ledig från skolan. SUPERSKÖNT! Det slog mig imorse att jag kmr den här veckan endast ha varit på 3 lektioner :O ganska soft vecka må jag säga, men samvetet slog till och jag började anteckna vad det var i skolan som måste göras. Det kan väl inte vara så mkt tänkte jag.. Men jag hade fel.Handeluppgift,Naturprov,Samuppgift,Diskutionsfrågo
r om en bok, Uppgifter från svenskan och massmedierprov
:S! Så nu har jag suttit i 2 timmar och gjort klart handelsuppgiften och pluggat på massmedieprovet. Blä för plugg, men har man någonsin gillat att plugga? nej.

lutar åt det här hållet

Jag och Persi har bestämt oss för att bredda vårat hårkunskapsregister med att testa på att sätta i extensions på varandra:D Jag ska änstligen få långt hårsvall på heltid:D Men kan inte bestämma mig om jag ska köra som jag brukar göra, det lite naturliga med olika slingor som ljusbruna, mörkbruna och kanske några guldiga eller om jag ska fortsätta vara helblond och sätta i några effektslingor under luggen kanske? Isf en kontrast som svart eller blå? Ngn som har ett förslag?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards