Alla inlägg den 30 januari 2009

Av Lotta Nilsson - 30 januari 2009 21:42

Jag antar att en hel del är nyfikna på hur min knäoperation gick i onsdags.

Jag operarade ju då mitt knä, drog senor från bakre låret som nya korsband och sydde ihop en minisk. Var där kl 7 på morronen och kl 8 låg jag på operationsbordet och somnade utan ngn form av smärta. Vaknade sedan kl 12 med ett stort förband runt benet och helt borta babblade på med mamma som satt bredvid,kul att höra efteråt. Åkte sen hem vid klockan 18 efter en lång tid kämpande att gå på toaletten(man får inte åka hem innan man har gjort det) och det tog lite längre tid för mig än väntat. Dessa dagar har jag legat med knät i högläge, byt is för jämnan och hoppat runt på kryckor så lite som möjligt. Tack vare mina smärtstillande tabletter, alvedon och diklofenat överlever jag, jag har till och med fått med mig Morfin hem som får användas i nödfall.. Mamma har gömt dessa för mig;) haha.

Lägger in lite bilder på knät och för er känsliga rekommenderar jag inte att scrolla ner.

ispaketet jag har runt






Ispaketet.






svullet knä?




Här ser ni hur svullet och ojämt mitt knä är.







Alla sår

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards