Alla inlägg den 7 januari 2009

Av Lotta Nilsson - 7 januari 2009 18:27

Usch jag är så sjukt uttråkad! Sitter och tar riktigt fula fjortisbilder det kan vara riktigt roligt haha om man ser ironin i det.. Det skulle vara riktigt pinsamt om man gjorde det helt seriöst;) Jag fick ångest igår om allt! Man blir vuxen i år.. och då måste man ju få leka fjortis;) Haha tur att jag har Malin och prata med hon förstår verkligen vilken sits jag är i.


Malin och jag, vi är goda vänner

Fast är mycket olika..

Vi tkr om olika saker..

Men, En, sak har vi gemensaaaaaaaamt!

Av Lotta Nilsson - 7 januari 2009 15:22

Tuff start denna onsdagsmorron, satte klockan på nio för att försöka vända på dygnet en aning. Inte bra att ha en vana att gå upp klockan 12 varje morron när man imorron ska sätta klockan på 6... :( uschusch.

För att inte lägga mig i sängen och somna om tog jag mig en promenad ner på stan och spenderade lite pengar, köpte en rengöringskräm, duschkräm och ett par stora hårspännen.. allt på REA såklart;)

Sedan vid ett drog jag mig mot sjukhuset för att träna med min sjukgymnast Anna-Carin.. riktigt pingla de där.. ELLER INTE! usch jag gillar inte att träna med henne.. önskar man kunde byta till hetingen som alltid går förbi väntesalen när jag är där.. kanske man skulle gilla att gå dit iaf.. menmen.

Sedan på hemvägen drog jag mig förbi Linas place och skulle "bara hämta boben som jag glömde där i måndags" vilket resulterades i att vi stod i dörren i ca 20 min och bara pratade.. Vilka härliga vänner jag har, jag vet inte hur jag skulle överleva utan dessa tjejer... för att vara lite djup i detta inlägg.


Later.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards